|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 23:20:54 GMT 1
Nicklas kom ind gennem portræthullet med et irriteret ansigtsudtryk og smed sig i en af lænestolene. Det var en af de dage han havde fået for meget opmærksomhed og idag var det fordi folk havde drillet ham med Ishbel. Han var egentlig ligeglad, men det var stadig irriterende at skulle høre på dem. Han tog en dyb indånding og sukkede. De var bare nogle idioter der var jaloux fordi de ikke selv kunne rende ud og finde sig en kæreste. Han fandt sin tryllestav frem og pegede den mod pejsen så der sprang flammer til live inde i den. Der var ingen herinde fordi de fleste var til time, men han havde ikke lyst til at komme. Lige nu ville han hellere have en eftersidning.
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 23:27:12 GMT 1
Som syvendeårselev betød det at man ikke havde så mange timer som alle andre elever. Man havde færre timer men flere lektier, en underlig kombination men Ishbel havde tilpasset sig det ret godt hvis hun selv skulle sige det. Derfor havde hun ingen timer den dag, den eneste time hun havde haft var blevet aflyst af en eller anden grund. hun gik langsomt ind til Slytherins opholdsstue, hun havde været ud at løbe en tur i den friske morgenluft, var stødt på nogle veninder som havde spurgt om hun var gået fra forstanden siden hun kom sammen med en elev fra femte årgang. Hun havde påpeget at han var sød og kysset ret godt og var gået sin vej. Hendes blik gled rundt idet hun kom ind og faldt på Nick der sad på sofaen. Hun smuttede om bag sofaen og strøg hans kind ”Hello elskede” sagde hun med en varm og dog drillende tone inden hun gik rundt om sofaen og satte sig ned ved siden af ham.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 6, 2010 23:35:20 GMT 1
Nicklas' ansigt blev mildt da Ishbel kom og han smilte svagt "hiya putte". Hans stemme var igen drillende og han rettede blikket mod hende da hun satte sig ned. Han havde allerede et svar parat hvis hun spurgte ham om hvorfor han ikke skulle til time. Han strøg hende over håret og da han trak hånden til sig havde han en aflang æske i hånden - hvis der var nogle der havde stået bagved ville det have set ud som om han trak den ud af øret på hende. Han lagde den flat på sin hånd og holdte hånden lige midt imellem dem "fra mig til dig". Han smilte lidt større og betragtede hende blot.
|
|
|
Post by ish on Dec 6, 2010 23:41:10 GMT 1
Hun smilede muntert da han kaldte hende for putte og lod hovedet glide på skrå "Havde ellers troede du var til time" sagde hun med en munter tone og et drillende udtryk i øjnene "Det går ikke at pjække" drillede hun og lod ham stryge hende over håret. Hun så overraskede på æsken der var blevet tryllet frem og smilede et kæmpe smil inden hun tog æsken og åbnede den. Hun så måbende på halskæden som var så smuk at se på "Den er så muk!" sagde hun overvældede og trak den forsigtigt op så hun kunne beundre den endnu tættere på. Hun smilede så og kyssede ham kort på læberne "Tak min elskede" sagde hun "Det er næsten for meget"
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 22:19:00 GMT 1
Nicklas fnøs irriteret "I don't feel like going". Han sukkede og så på hende "undskyld. Det skal ikke gå ud over dig at jeg er irriteret". Han gengældte hendes kys og så ned, men smilte dog svagt "det glæder mig du kan lide den. Og tro mig... det er ikke for meget at give". Han så på hende og strøg hende kærligt over kinden, mens han bare betragtede hende uden at sige noget. Lige nu følte han sig som den heldigste person på hele skolen.
|
|
|
Post by ish on Dec 7, 2010 22:31:14 GMT 1
Hun blinkede flere gang overrasket over hans irriteret svar. Hun smilede svagt da han undskyldte “Hvad er der sket?” spurgte hun med sin blide stemme. Han forventede vel ikke at hun ville glemme det og gå videre i sit liv, hun ville da vide hvad der generet ham. hun tænkte sig om for at finde ud af hvad der kunne irritere ham sådan og så så på ham med et hævede bryn ”Har nogen sagt noget om os?” sagde hun. Det var vel den slags der kunne irritere ham. hun smilede da han sagde at det ikke var for meget for hende og tog forsigtigt halskæden på.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 22:35:43 GMT 1
Nicklas nikkede "jeg har tiltrukket mig en del opmærksomhed på det sidste og alle siger det bare er et spørgsmål om tid før du finder en der er både ældre og bedre end mig". Han sukkede og så væk. Han havde ikke lyst til at høre på de mobberier han nu blev udsat for, for han var glad for Ishbel og han ville ikke gå fra hende på grund af det. Nogle gange blev det bare for meget "jeg kan ikke forstå hvorfor de har så meget imod at vi er sammen. De siger at du kun har mig fordi så får du opmærksomhed og kan så finde en der er bedre end mig". Han vidste godt det ikke var sandt, men nu fortalte han hende om de rygter folk gik og sagde.
|
|
|
Post by ish on Dec 7, 2010 22:45:47 GMT 1
Hun havde fået ret hvilket glædede hende men hun lod ikke den glæde ses på hende især fordi det ikke var den rigtige situation at drille ham med det. hun ændrede på sin stilling og trykkede sig ind til ham ”Så lad det sige det.. når de siger det til dig så bare sige at det måske passer men at du så er den eneste der kan blære dig med at have været sammen med en syvende års elev.. jeg blev drillet for en halvtime siden med det samme og så sagde jeg at du var sød og at du kysset ret godt hvilket fik dem til at lukke munden” sagde hun og trak på skuldrende. ”Det er bare fordi man sjældent ser et par hvor kvinden er ældre end manden” svarede hun. Hun så opmærksomt på ham, han vidste vel godt at hun kunne lide ham og at det var grunden til at hun havde sagt ja til at være sammen med ham?
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 22:52:05 GMT 1
Nicklas betragtede hende bare mens hun snakkede og da hun var færdig smilte han svagt "de kommer helt sikkert til at misforstå det hvis jeg siger jeg har været sammen med dig og de ville nok få lidt store øjne". Han smilte lidt større og kyssede hende. Han holdte det i lidt tid og da han brød det så han hende i øjnene "tak. Jeg elsker dig virkelig". Han smilte lidt større og kørte sin finger ned over hendes kind i en kærtegnende gestus. Han smilte drillende og kyssede hende en enkelt gang.
|
|
|
Post by ish on Dec 7, 2010 23:08:51 GMT 1
Hun lo og lod sine fingre flette sig ind i hans ”Så lad dem det.. kan de måske gøre det” sagde hun drillende og lod sine læber trykkes mod hans i et langt og lidenskabeligt kys. Hun smilede da han takkede hende og de næste ord fik hende til at rødme svagt ”Jeg ved det.. jeg elsker også dig” hun lod og smilede varmt da han strøg hendes kind og kyssede tilbage det korte kys han havde kysset hende. Hovedet lægge sig mod hans skulder mens hun så ind i ilden. ”Hvad siger du til at vi smutter ned og leger lidt med sneen” sagde hun og så på ham med et stort smil.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 23:18:47 GMT 1
Nicklas kunne ikke lade være med at grine "nej det kan de nok ikke". Han gengældte hendes kys idet han lukkede øjnene. Det var virkelig rart at være sammen med hende uanset hvad de så lavede. Han værdsatte virkelig hendes selskab. Han nikkede da hun sagde hun elskede ham og han trak drillende på smilebåndet "det ved jeg godt, jeg er jo ikke helt nem at narre". Han hævede et bryn da hun spurgte om de skulle gå ned og lege med sneen, men han smilte svagt og prikkede hende drillende i siden "du kommer til at få høvl at du ved det". Han kyssede hende på kinden og nappede hende drillende bagi.
|
|
|
Post by ish on Dec 7, 2010 23:26:30 GMT 1
Hun smilede ad hans latter. Hun elskede at høre ham le det gjorde hende glad og fik hende til at føle sig i live. Hun havde altid elskede at være sammen med ham, det havde bare aldrig været sådan så det var endnu helt underligt at de sad og kyssede, især hvis de lige gjorde det flygtigt for øjnene af nogen. Hans svar til hendes ord fik hende til at skubbe drillende til ham ”Det siger du ikke..” svarede hun drillende. Hun havde intet imod at han drillede tværtimod. Hun så spørgende på ham da han hævede det ene bryn og lo igen af hans ord og rakte drillende tunge af ham ”Jaja det er vist noget du tror” svarede hun og så lettere overrasket på ham da han nappede hende bagi ”Hov hov!” sagde hun og slog ham drillende over hånden ”Hvis det skal være på den måde så..” hun trykkede sine læber mod hans og satte sig overskrævs på skødet af ham og holdt ham fast.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 23:31:22 GMT 1
Nicklas smilte svagt. Hun drillede ligeså meget som han gjorde så det ud til. Han kunne ikke lade være med at grine da hun skubbede til ham, men det kom lidt bag på ham at hun slog ham over hånden "hey jeg er den eneste der må det der så hvorfor skulle jeg ikke udnytte det?" Han smilte drillende til hende og nåede lige at gengælde hendes kys inden han blev væltet ned i sofaen. Han hævede drillende et bryn "så nu har du mig. Hvad planlægger du så at gøre nu? Kysse mig til døde?" Der var ingen tvivl om at han kun drillede og han vred sig lidt for at se om han ikke kunne komme fri og få overtaget så han kunne drille hende lidt.
|
|
|
Post by ish on Dec 7, 2010 23:38:39 GMT 1
Hun havde set skævt på ham “Ja ja men giv os lige en chance i stedet for at gå lige til den.. du ønsker vel ikke at jeg opstiller nogle regler for hvad du må og hvad du ikke må for det kan jeg godt finde på” sagde hun advarende. Hun smilede ved hans ord ”Måske..” svarede hun og holdt kysset et stykke tid. Hun var ikke ret stor i forhold til ham og ret spinkel så da han begyndte at vride sig havde hun hurtigt opgivet at holde ham nede og så nu blot på ham for at se hvad han ville gøre.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 7, 2010 23:49:24 GMT 1
Nicklas hævede et bryn "jeg driller dig jo bare. Jeg havde da ikke regnet med at vi skulle... du ved... lige her og nu". Han så prøvende på hende og da han kunne se han havde nemt ved at komme fri lod han være med at bevæge sig, men nøjedes med at trække sine hænder fri. Han så udfordrende, men samtidig drillende på hende "du kan godt lide at bestemme ikke? Så bestem over mig. I dare you". Det var både en udfordring, men samtidig havde han en legende og drillende undertone i stemmen og han betragtede hende for at se hvad hun ville gøre ved det.
|
|