|
Post by ish on Dec 9, 2010 21:42:37 GMT 1
Hun hævede det ene bryn ved hans ord og svarede frækt igen “Der er meget at udforske og du skal nok få lov men jeg vil lige pirrer dig lidt med en lang ventetid” hun blinkede. Hun fangede skam hans hentydning uden problemer, den slags skulle der vist ikke meget til inden man fattede. Da hans læber igen havde trykkede sig mod hendes lukkede hun øjnene og lod sine læber skilles. Hendes hænder gled rundt om hans nakke og hvilede der i et godt stykke tid inden den gled ned ad hans hals. Hendes tunge mødte hans på en legesyg og drillende måde. Hun nød denne nye form for kys og nød endda hans kærtegn af hendes røv.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 21:48:14 GMT 1
Nicklas nød kysset i fulde drag og der gik lang tid før han brød det og da han endelig gjorde åbnede han øjnene og så på hende "så du vil pirre mig med en lang ventetid? Hvad skulle du dog få ud af det?" Han hævede et bryn og så hende bare i øjnene. Han trykkede hende en smule tættere på sig og på samme tid klemte han blidt om hendes balder. Han smilte drillende til hende og så udfordrende på hende "og der skal forresten mere end ventetid til at pirre mig. Jeg er et tålmodigt menneske". Han smilte lidt større og så stadig udfordrende på hende.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 21:52:17 GMT 1
Hun havde nydt kysset og havde ikke ønskede at det skulle blive brudt men gav alligevel slip da han brød det. hun så op på ham med et smil over læberne ”Hvad jeg vil få ud af det? Morskab selvfølgelig!” svarede hun ”Jeg ser dig pylre om mig i håb om snart at få lov til mere mens jeg nyder af din opmærksomhed og morer mig over det” svarede hun drillende. Hun lod ham trække sig ind til ham og nød at stå så tæt på ham. ”Virkelig..?? hvad skal der så til??” spurgte hun drillende og havde igen armene om halsen på ham.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 21:57:41 GMT 1
Nicklas hævede et bryn over hendes svar "så du vil bare bruge mig og så give efter når du synes jeg har fortjent det? Det er nogle onde tanker du har i hovedet min elskede, men jeg kan leve med det". Han smilte drillende og hans blik var stadig udfordrende "ja se det er så det du skal finde ud af min egen. Det ville jo ikke være sjovt hvis jeg bare fortalte dig det vel?" Han smilte lidt større og fortsatte med at massere hendes røv, stadig med et drillende smil og et udfordrende blik.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 22:06:14 GMT 1
Hun havde smilet ”Noget i den stil” svarede hun drillende. Hun vil selvfølgelig ikke bare udnytte ham det var bare en joke men det vidste han vel sikkert også. Hun følte hvordan hans hænder masserede hendes røv og drillede ham ved at lave små sukke lyde. Det næste han sagde fik hende til at droppe sin lille drilleri og svare ham i stedet for ”Helt ærligt det vil jo tage en evighed.. og hvordan har du tænkt dig at jeg skal finde ud af det?” spurgte hun.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 22:11:16 GMT 1
Nicklas smilte lidt større "prøv dig frem. Jeg kan give dig et hint. Det er ikke noget psykisk. Det har noget med min krop at gøre. Der er kun en måde jeg kan blive utålmodig på. Det er den måde du skal finde ud af for at du kan pirre mig. Og tro mig. Det tager ikke en evighed". Han betragtede hende bare mens hun kom med sine lyde og hævede drillende et bryn "du bliver nødt til at finde på noget bedre end det". Han var både seriøs og useriøs på samme tid. Hendes små suk påvirkede ham ikke, men lige nu gik han ud fra at de begge så det som en lille leg.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 22:14:57 GMT 1
Hans såkaldte lille hint fik hende til at tænke kort over det inden det halvt om halvt gik op for hende. Hun var ikke sikker men hun kunne da forsøge. Da han sagde at der skulle mere end suk til hævede hun brynet ”Det er for koldt til at gå rundt med trusser på” svarede hun drillende. Hans halt seriøse og halv useriøse svar morede hende og gjorde hende bevidst om at det var noget i den dur.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 22:18:44 GMT 1
Nicklas hævede et bryn "det var nu ikke ligefrem det jeg mente. Hvis du nu havde opdaget min lille hemmelighed ville du vide hvad jeg mente, selvom du sikkert ser fræk ud i undertøj". Han smilte igen drillende og fortsatte blot med at massere hendes røv, kun for at drille hende. Han vidste godt det nok ikke påvirkede hende, men det var også kun sjov. Han havde tænkt sig at stoppe hvis hun sagde fra, men så længe hun ikke gjorde havde han ingen intentioner om det.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 22:26:19 GMT 1
Hun betragtede ham med et hævede bryn mens hun igen tænkte det hele igennem. Et drillede smil gled over hendes læber efter nogle enkelte sekunder ”Hemmelighed..??” sagde hun spørgende og lod blikket glide rundt. De var udendørs og så var det ikke slå let at finde et sted at sætte sig når der var sne overalt og det faktisk endnu sneede. ”Lad os gå ind igen.. et sted hvor vi ik bliver forstyrret” sagde hun drillende og havde allerede taget fat i hans hånd. Hun elskede at lege de her lege med ham og så længe han var med på det så var der ingen grund til at stoppe. Hun var allerede på vej tilbage mod skolen med ham ved hånden.
///out
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 22:29:11 GMT 1
Nicklas smilte svagt og fulgte blot efter "det ville være min største fornøjelse". Han flettede sine fingre ind i hendes mens de gik og lukkede kort øjnene. //OUT
|
|