Lucia Robin Wooten
Dec 9, 2010 19:09:54 GMT 1
Post by robin on Dec 9, 2010 19:09:54 GMT 1
FULDE NAVN Lucia Robin Wooten
ALDER 17 år
FØDSELSDAG17 Januar 2064.
KØN pige.
LOYALITET The Riddlers.
NATIONALITET Skotsk.
BLOD Halvblod
RACE -
TRYLLESTAV Selve staven er lavet af Kastiane og kernen er af Drageskæl. Den er i alt 8½ tommer lang og er fleksibel.
KÆLEDYR En kridhvid kat, som er menneske sky. Men kan godt lide Robin selv. Den bliver kaldt Sassy, den er købt i det magiske menageri.
KOST Robin ejer ikke en kost, da hun både er bange for at falde af og har højdeskræk.
KOLLEGIUM Slytherin.
ÅRGANG/BESKÆFTIGELSE 7. årgang.
PATRONUS Robins bedsteminde var da hendes mor skiltes med hendes far på grund af hans drikkeri, og når han var fuld og sur på samme tid så slog han. Det er endnu ikke en fuldbåren patronus, men den er ved at tage form af en Kat. Et dyr som er meget stolt, og lidt af en enspænder.BOGGART at hendes far igen finder hende.
DEMENTOR da hun hørte sin lillesøsters skrig inde fra hendes værelse. Den skingre stemme hviler stadig i baghovedet på hende.
DRØMMESPEJLET at blive til noget stort, en person der en dag kan gøre en ende på mugglere. Ligesom hendes far var.
AMORTENTIA duften af våd kat, jordbær kage og støv.
VERITASERUM Robin hader sit fornavn: Lucia og siger derfor at hun hedder Robin. Det andet er at hendes far var en muggler og dranker. Derfor lyver hun om sin blodstatus.
FACECLAIMOlivia Wilde.
UDSEENDE Robin har langt, brunt og glat hår som går hende til skulderbladene (Altså starten af ryggen) Det Pandehår hun har er ikke synligt, da det altid er omme bag hendes øre eller sat tilbage med i hår bøjle. Hendes øjenbryn har samme farve som håret, og de er veltrimmede, da hun plukker dem for ikke at få et par pjuskede øjenbryn. Øjnene er mandelformede og har en sjælden grå farve, men med et lettere grønt skær til sig.
Robins ansigts form er lidt ovalt, med meget synlige kindben, som ender i en lettere spids hage. Huden har kulør, og hendes kinder er altid en smule mørkere end resten af hendes hud. Dette kommer fra de gange hvor hun er blevet slået af sin far, men det ser meget naturligt ud. Næsen der sidder midt i ansigtet, starter smalt og ender ud i en bredere ende med et lille stridt til sidst.
Desuden har hun også hul i hvert øre. Begge øre er smalle, og ikke flyvske. Øreringe er noget hun bærer tit, for ikke at se alt for kedelig ud. På hendes håndled har hun en tatovering af en blå blomst, hvor der omkring snører sig sorte stilke. Den blå blomst er hende og de sorte stilke er hendes far.
Tøjet som Robin går i er altid neutralt, altså ikke for mange farver. Hun er ikke så vild med mugglertøj og går derfor ikke så tit i det. Men da hendes fader var muggler, blev hun tvunget til at gå i det. Derfor er hun endt med en del smag når det omhandler lige dette emne. Hun går derfor i lidt af hvert.
INTERESSER
• Saxofon;; Dette er godt nok et muggler instrument, men Robin har gennem sin kendskab til verdenen lært at spille på dette instrument. Hun er blevet ret god til det og kan faktisk godt lide lyden af det.
• Drenge;; Som pige er det en ting man altid interessere sig for. Især når man er Robin. Det ender bare med at være de forkert typer hun falder for.
• Magi;; Selvom hun har levet 11 år i den magiske verden, kan hun ikke få nok af magi. Derfor er hun ivrig for at lærer mere om det.
YNDLINGSFAG Eliksir, Astronomi & Besværgelser
PERSONLIGHED Lucia er en meget stålfast pige, som ikke giver sig med det samme. D.v.s at hun også er utrolig stædig. Hvis man krænker hende tager hun det meget hårdt og tilgiver ikke folk før hun har fået en ordentligt undskyldning, pigen er utrolig stolt. Lucia er ikke meget for sit navn og kalder sig derfor Robin i stedet. Hemmeligheder er ikke noget som Robin er glad for, men stadig har hun dem og kun to personer kender dem. De to bedstevenner. Når det kommer til venner har den unge pige ikke så mange tætte venner, da hun ikke er den pige der knytter sig. Faktisk er hun yderst bange for at knytte sig til nogen, for i hendes hoved vil alle ende med at forlade hende eller bruge hende.
Robin er bange for højder og er derfor ikke en del af noget quidditch hold, men hun holder da helt klart med sit hold. Blodstatus er noget som hun ser meget på, og derfor lyver hun om sin status. Faktisk hader hun sig selv fordi hendes rene blod er blandet med mudderblod. Det er afskyeligt. Hun har mange interesser, men den største er; Musik og Magi. Selv om det er et muggler instrument så er Robin yderst glad for at spille på Saxofon. Derfor kalder hendes lillesøster hende også for; The Sax girl. Humor er ikke noget som Robin har så meget af, faktisk er den kun sort. Hun er ikke dne pige der er meget for ballade, selvom hun er en drenget type. Faktisk er hun mere den rolige og stille type der holder sig for sig selv. Men når hun sætter sig et mål, så stopper hun ikke før hun har nået det.
SVAGHEDER & STYRKER
Robins svagheder er; højder. Hun er utrolig bange for det, da hun engang faldt ned af en trappe som lille. Ikke at den var særlig høj, men når man er baby og ikke kan gå, også falder ned at en trappe så sætter det et lille ar. Ellers så har hun en svaghed for at hun falder for alle de forkert typer, som Bad boys eller folk der slet ikke finder noget specielt ved hende. Desuden så tager hun det meget tungt når nogen krænker hendes stolthed.
Videre til styrkerne; Hun er meget stædig og giver ikke op før hun har nået det mål som hun har sat sig. Musik er også en af hendes styrker, da hun siden hun har været lille har spillet på dette instrument.
LIKES & DISLIKES
Robin kan godt lide musik, hun føler at gennem det kan hun udtrykke sine følelser. Magi er også på toppen af hendes liste, for hun har altid følt at hun manglede et sted hvor hun hørte til. Og så kom den magiske verden.
Pigen kan ikke lide højder, da hun som sagt har oplevet ting som barn. Mugglere er heller ikke noget hun bryder sig om, da hendes fader var sådan en og hans personlighed faldt ikke just i god jord hos hende. Ellers ser hun sort på alting og er ligeglad med en masse.
HEMMELIGHEDER
Få hemmeligheder har en pige som Robin. Den første er at hendes far var dranker og når han kom hjem og var fuld blev hun slået. Derfor fortryder hun nu at hun nogensinde lukkede sig op for denne mand, og det at han var en muggler gør det bare endnu værre. Hun har i alt tre hemmeligheder; Så vi tager den næste. Robin hedder rigtigt Lucia, men hader sit navn så meget at hun går rundt og siger at hun hedder Robin. Det tredje og sidste er at hun lyver om sin blodstatus. Dette har noget at gøre med hun ikke kan tåle tanken om at have mudderblod blandet med sit rene, og dels også at hendes far var en dranker der ikke kunne finde ud af noget som helst.
FAR Martin Wooten, 48, Ukendt, muggler, skilt
MOR Elana Wooten [nee; Belerick], 47, hjemmegående, fuldblod, skilt
SØSKENDE Amalia Molly Wooten, 16, kollegium, halvblod
FØDSELSSTED Bradford-on-Avon i Wiltshire, England
HJEMBY Bradford-on-Avon i Wiltshire, England
FAMILIEKÆLEDYR En gnaven, og gammel ugle. Den er meget klodset og er utrolig dårlig til at bringe post ud. Den bliver kaldt Arnold, et navn der passer den meget fint.
HUSALF -
HISTORIE* * *
Lucia blev født d. 17. januar, ved en let fødsel. Elana havde brugt flere timer på at få den lille pige ud af maven, men hun ville andet. Derfor tog det næsten en hel dag, før den lille Lucia blev ført til verdenen. Ikke længe efter blev hun døbt, og man kunne tydeligt se på babyen at hun lignede sin mor mere end sin far. De grå øjne, havde hun dog arvet fra sin far. Men det mørke hår, det spidste ansigt og alt det andet var fra moderen.* * *
I en alder af 1 år blev Robin storesøster. Den lille nye baby, blev ikke accepteret af Robin, for opmærksomheden blev taget fra hende. Først efter hendes 3 års fødselsdag lærte den lille pige at acceptere sin lillesøster som hun var, for storken kom ikke tilbage for at hente hende. Selvom Robin flere gange prøvede at skrive til den, og bede den om at tage den lille ble tingest tilbage for den grisede for meget. Uden på lignede Robins liv det perfekte liv, bortset fra at hun hadede sit rigtig navn. Men sådan var det slet ikke.
Hendes far drak, tit. Og når han så kom hjem, forgreb han sig på hendes lillesøster. Og slog Elana og Robin. Sådan levede de, til Elana fik nok. Det var efter Robins femte års fødselsdag at hele hendes liv blev ændret.
- ” Jeg kan huske det så tydeligt. Min far var kommet hjem, endnu engang var han fuld. Men det var det samme. Min dør var blevet låst, men ligeså langsomt blev den låst op. Men da Martin trådte ind af døren, var jeg smuttet ind under min seng. Men han fandt mig, og jeg kunne tydeligt se vreden i hans øjne. Jeg følte mig bange, nej ikke bange. Rædselslagende, ville han nu slå mig? Eller gøre det samme på mig som ved Amalia?
Selvom det var mørkt kunne jeg se at han tog sit bælte af, og det var ikke fordi at det strammede. Første gang, var altid den værste. Især fordi bæltet var lavet af læder. Det eneste der røg igennem mine tanker, var at hvis jeg skreg højt nok ville han slippe bæltet og forlade huset. Men det gjorde han ikke.
Anden, Tredje, fjorde og femte gang. Han blev ved med at slå, og jeg kunne ikke mærke mine arme eller ben mere. Hvorfor skulle jeg også belemres med sådan en voldelig far? Jeg ville ikke mere, jeg havde fået nok. Med megen besvær vendte jeg mig om og kiggede på bæltet, mens han hævede det igen. Det skulle blive hans sidste gang. Inden jeg lukkede mine øjne, kan jeg huske at bæltet forsvandt. Eller ikke helt, det blev til en lang lian. Og jeg havde lige energi nok til at sige; Du skal aldrig gøre nogen ondt igen. Derefter kom min mor ind af døren, eller rettere sagt: Hun hamrede den op. Efterfulgt af min onkel. Deres stemmer hørte jeg, men hvad de sagde, kan jeg ikke huske. Men efter det kom min far aldrig hjem mere.”* * *
Robin fik sit brev fra Hogwarts, da hun blev elleve. Hun havde fået afvide, den aften hendes far var forsvundet, at hun var en heks. En som nok skulle blive til noget stort, for hun havde vist sit tegn på at have magi. Det samme var hendes lillesøster, men hun fik ikke noget brev for hun var stadig for lille. Hun fik sin mor til at købe sine ting i Diagonalstræde, mens hun selv kiggede på katte. For hun syntes selv hun skulle have et kæledyr med til skolen, og det fik hun også. Tilfreds satte hun sig i bilen, med en hvid killing i skødet, da de skulle hjem.
I toget, mødte hun Madeleine DeLuca og Isoldi Libitina. De blev med det samme gode venner, og Robin har siden følt sig sært knyttet til disse to piger. Til fordelings cerimonien blev hun fordelt til slytherin, hvilket hendes to bedsteveninder også gjorde. Gennem årene har Den unge pige lært masser af magi, og er vendt stolt hjem med nyt. Men på det sjette år, fandt hendes bedsteveninder ud af hvad hendes største hemmelighed var. Først troede hun at dee ville skærer hånden af hende, forlade hende. Ligesom alle andre. Men sådan var det ikke. De er stadig venner den dag, i dag.* * *
C-BOX NAVN Buller
ALDER 14 år
KONTAKT Pm eller spørg om msn
ANDET Min chimpanse spiller banjo.